Binnenkort verwachte nieuwe functies

** Klanten kunnen hun eigen afspraak inplannen.
"Het idee is om klanten hun eigen afspraken in te laten plannen. De trimsalon eigenaar moet bijvoorbeeld dagen en tijden kunnen blokkeren in de kalender waarop niet gewerkt wordt. Een behandeling b.v. knippen kleine hond zou door de klant kunnen worden ingegeven. Daarnaast kan er eventueel worden aangegeven hoeveel trimsters er op een dag werken zodat er ook dubbele afspraken kunnen worden geboekt." 

** Klanten krijgen een afspraak-herinnering per email en/of SMS.

De afspraakherinnering is toegevoegd.
Klanten krijgen een afspraakherinnering per email zodra de afspraak wordt geboekt, maar ook 1 dag vóór de afspraak.
Hartelijk dank voor dit idee!

** Uitgaven kunnen worden ingegeven zoals: materiaalkosten, reiskosten, opleidingskosten enz. om de belastingaangifte nog eenvoudiger te maken.

** Spaarpunten-actie. Klanten kunnen sparen voor punten en deze inleveren voor korting op een behandeling of producten.

** Anders: ... 

Laat ons weten met welke nieuwe functie onze programmeurs als eerste aan de slag mogen. Ideeën kunnen ook in de app zelf worden verstuurd via "Feedback" (chat symbool). Email naar: info@trimsalonbeheren.nl